Veel Gestelde Vragen

FAQS: Mijn account

Geniet van de voordelen van een online account.

Afrekenen sneller. U hoeft uw naam, adres en andere informatie niet elke keer opnieuw in te voeren wanneer u bestelt.
Herrangschik sneller. U kunt de items bekijken die u in de afgelopen 24 maanden hebt gekocht, zodat u uw favorieten sneller kunt rangschikken zonder door de website te hoeven navigeren.
Eerdere bestellingen bekijken. Eenvoudig oude bestellingen kopiëren of de status van lopende bestellingen volgen.
Beheer uw persoonlijke gegevens. Werk uw factuur- of verzendadres op elk gewenst moment bij. U kunt uw e-mailadres en wachtwoord ook binnen enkele seconden online wijzigen zonder contact met ons op te nemen.
Stel uw e-mailvoorkeuren in. Abonneer of afmelden voor onze e-mails op elk gewenst moment.

V. Hoe maak ik een online account aan?
A. Plaats eenvoudig een online bestelling. Zorg ervoor dat u tijdens het afrekenen een e-mailadres en wachtwoord invoert op de pagina Facturatie en verzending.

V. Moet ik een account maken om een ​​bestelling online te plaatsen?
A. Het maken van een online account bij ons is een vrijwillige optie. U kunt online bestellingen plaatsen zonder een account aan te maken. Sla het optionele wachtwoordveld op de pagina Facturerings- en verzendinformatie over tijdens het afrekenen.

V. Waarom kan ik me niet aanmelden bij Mijn account? Ik heb zojuist een bestelling geplaatst.
A. Het kan tot 12 uur duren voordat u toegang heeft tot uw online account.

V. Waarom zie ik mijn recente bestelling niet in Mijn account?
A. Het kan tot 12 uur duren voordat uw nieuwe bestelling in uw online account wordt weergegeven. Na het plaatsen van een online bestelling ontvangt u een e-mail dat we uw bestelling hebben ontvangen. Als u geen e-mailbevestiging ontvangt, neemt u contact met ons op.

V. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Kun je het naar mij versturen?
A. Klik op de koppeling Aanmelden of Mijn account. Voer uw e-mailadres in en klik op “Wachtwoord vergeten?” link. Je wachtwoord wordt binnen 5 minuten naar je gemaild.

V. Kunt u mijn wachtwoord voor mij wijzigen?
A. We kunnen uw wachtwoord niet voor u wijzigen. Als u uw wachtwoord wilt wijzigen, meldt u zich aan bij uw online account en klikt u op de link Bewerken naast het wachtwoord aan de linkerkant van het scherm. U wordt gevraagd om een ​​nieuw wachtwoord in te voeren. Klik op Save Changes onderaan het scherm om uw nieuwe wachtwoord op te slaan.

V. Ik heb een fout opgemerkt bij een bestelling die ik zojuist heb geplaatst. Hoe kan ik het repareren?
A. We kunnen de fout corrigeren als we deze snel genoeg vangen. Neem direct contact met ons op per e-mail. We zullen proberen de fout te corrigeren voordat uw bestelling wordt verzonden.

V. In mijn bestelstatus staat ‘Verwerken’ in Mijn account. Wat betekent dat?
A. Uw bestelling wordt gepickt en verpakt voor verzending. Als u uw bestelling voor 16:00 uur heeft geplaatst PST van maandag – vrijdag, zal het waarschijnlijk dezelfde dag worden verzonden. Wanneer uw bestelling wordt verzonden, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van verzending op de avond van de dag van verzending om ongeveer 18.30 uur. PST.

V. In mijn bestelstatus staat ‘Verzonden’ in Mijn account. Wat betekent dat?
A. Uw bestelling heeft ons magazijn verlaten en is op weg naar u.

V. Hoe wijzig ik mijn aanmeldingsgegevens?
A. Uw aanmeldingsgegevens bestaan ​​uit uw e-mailadres en wachtwoord. U kunt uw e-mailadres en wachtwoord wijzigen wanneer u bent ingelogd op uw online account. Klik op de koppeling Bewerken naast E-mailadres of Wachtwoord aan de linkerkant van het scherm. U wordt gevraagd om een ​​nieuw e-mailadres of wachtwoord in te voeren. Klik vervolgens op Save Changes aan de onderkant van het scherm.

V. Hoe verwijder ik mijn online account?
A. Alleen onze klantenservicemedewerkers kunnen het online account van een klant verwijderen. Neem contact met ons op via e-mail. Geef ons uw e-mailadres, voor- en achternaam en adres en wij kunnen u helpen.