De beste vitamines om toe te voegen aan de smoothie

De beste vitaminen/pillen voor concentratie

We hebben het allemaal weleens meegemaakt. Het is kwart voor twaalf, onze maag rammelt, onze bladen en Netflix-account wenken (al), en onze aandacht spanne begint onzinnig te worden. Het probleem? We hebben nog steeds een stevige twee, drie, misschien zelfs vier uur op de dag voordat we eindelijk naar huis kunnen gaan om te ontspannen. In plaats van die laatste uren moe te blijven, zou het veel productiever zijn om die laatste paar uur van onze dag tot ons uiterste voordeel te gebruiken. En dat is waar vitamines voor concentratie in kunnen komen.

Hoewel vitamines geenszins een magische remedie zijn voor afnemende focus, is het bewezen dat bepaalde vitamines en supplementen belangrijke dingen ondersteunen, zoals geheugen en hersenfunctie, en een gezonder alternatief kunnen zijn voor die vijfde kop koffie of plotselinge suikerlust.

Hoewel supplementen zeker kunnen helpen om de gaten op te vullen of je lichaam en algehele gezondheid een boost te geven, vervangt niets een gezond dieet, regelmatige lichaamsbeweging en voldoende slaap, vooral voor concentratie. Dat gezegd hebbende, sommige supplementen kunnen nog steeds veelbelovend zijn als je worstelt met het vermogen om je te concentreren op dagelijkse taken.

VITAMIN D3
Lage vitamine D-spiegels zijn gecorreleerd aan “verminderde cognitieve functie”, aangezien het bekend is dat de “enzymen in de hersenen en hersenvocht activeren en deactiveren die betrokken zijn bij de synthese van neurotransmitters en zenuwgroei.

CHOLINE
Omdat het geweldig is voor het behoud van de gezondheid van ons geheugen en het voorkomen van de achteruitgang, is Smith ook een fan van de macronutriënt-choline om de concentratie te ondersteunen. Naast zijn essentiële rol in de leverfunctie, spierbeweging en gezonde stofwisseling, is choline ook bekend om zijn invloed op de ontwikkeling van de hersenen en de zenuwfunctie.

PANAX GINSENG
Scherp geheugen, mentale focus en algehele welzijn.

VITAMINE B12
Door de zenuwcellen in de hersenen te behouden, is vitamine B12 een belangrijke speler als het gaat om een ​​gezonde hersenfunctie en zaken als geheugen en concentratie
Deelnemers met lage tot normale vitamine B12-niveaus vertoonden lagere leervermogens, terwijl die met normale tot hoge niveaus van vitamine B-12 hoger leken.

GINKGO BILOBA
Veel van de brei verhogende voordelen van Ginkgo biloba die onderzoekers hebben ontdekt, berusten op het feit dat het een effectieve ontstekingsremmer is die de antioxidant-activiteit verhoogt, oxidatieve stress verlaagt en de bloedsomloop verbetert – allemaal belangrijke factoren voor het behoud van de cognitieve gezondheid

Shop hier voor natuurlijke concentratie supplementen